S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKTY

Petr Novák
Hřbitovní 169/8
750 02 Bochoř
tel: +420 605 473 844
obchod(a)mojekosile.cz

Jak nakupovat
Jak nakupovat


Funkčnost a vzhled internetového obchodu mojekošile.cz jsme se snažili zvolit tak, aby pro Vás byl nákup co nejjednodušší. Košile jsou rozděleny do tří základních kategorií:

 

 

Tyto kategorie se dále dělí podle velikostí. Pokud znáte svou konfekční velikost, stačí pak jen vybrat podkategorii s požadovanou velikostí a vybírat z aktuálně dostupných košil. Jestliže svou velikost neznáte, věnujte prosím pozornost následujícím několika řádkům.

 

Základní hodnota pro určení konfekční velikosti pánské košile je obvod krku. Stačí si změřit obvod kolem krku a zjištěnou hodnotu pak můžete použít při výběru košile. Máte-li obvod krku 42 cm, pak je Vaše konfekční velikost 41/42 (L), máte-li obvod krku 45 cm, je Vaše konfekční velikost 45/46 (XXL). Další rozměry potom ovlivňuje střih košile. V naší nabídce nabízíme košile ve třech druzích střihu. Nejširší střih Classic fit, střední střih Comfort fit a nejužší (vypasovaný) střih Slimf fit. U každé košile najdete jednak informaci o střihu košile, a také velikostí tabulku (minimálně obvod hrudníku a délku zad) pro konkrétní vybranou velikost košile.

 

Znáte-li velikost, můžete pokračovat ve výběru. Košili, kterou chcete koupit, vložíte do nákupního košíku tlačítkem Koupit. V košíku pak vyberete požadovaný způsob dodání a platby a objednávku můžete odeslat.

Výběr si můžete zjednodušit použitím parametrů, které umožňují nabízené košile filtrovat. Filtrovat je možné podle barvy, střihu, značky, materiálového složení a vzoru. Filtrování se provádí stisknutím tlačítka Parametry nad seznamem košil.

Pokud stále váháte, přečtěte si prosím následující řádky. Možná Vás přesvědčí, že nákup u nás je v pohodě.

 

Omyl č. 1: Košili na internetu bych si nikdy nekoupil. Co kdyby mi neseděla?


Pouze v košili správné velikosti se budete cítit příjemně. Toho jsme si vědomi. Nákup košil na internetu ale nemusí být sázkou do loterie. Košile jsou vyráběny v konfekčních velikostech. Pokud znáte svou velikost, bude pro Vás výběr hračkou. Jestli svou velikost neznáte, zjistíte ji velice snadno tak, že si změříte obvod krku. Naměřený obvod v centimetrech je Vaší velikostí. Pro úplnost dodejme, že velikosti 39/40 až 45/46 označujeme za běžné velikosti, velikost 47/48 a větší pak za nadměrné velikosti. Košile se vyrábí v různých střizích. Tady už je situace mírně komplikovanější. U každé košile ale uvádíme kromě střihu i velikostní tabulku, podle které snadno zjistíte, jestli Vám daný střih, resp. košile rozměrově vyhovuje, či ne.

A když se stejně netrefíte? I to se stává. Do 14 dnů můžete košili vrátit nebo vyměnit za jinou. U seriózních prodejců se velikostní tabulky dodržují. Pokud si vyzkoušíte, že Vám naše košile vyhovují, můžete příště nakupovat úplně bez obav.

 

Omyl č. 2: Nákup se mi neoplatí kvůli drahému poštovnému


Poštovné, které Vám prodraží nákup, není náš případ. Za odeslání balíku nemusíte zaplatit ani korunu navíc. Zavedli jsme POŠTOVNÉ ZDARMA na všechny zásilky bez cenového limitu. Při platbě bankovním převodem neúčtujeme žádný další poplatek. Pouze při platbě na dobírku (při převzetí zásilky) zaplatíte navíc dobírkovné.
Při nákupu u nás ušetříte a vysokého poštovného se opravdu bát nemusíte.

Zásilky posíláme prostřednictvím České pošty, PPL a Zásilkovny. Doprava zdarma pro zásilky do 1200 korun je realizována přes Českou poštu (jako Doporučený dopis nebo Balík do Balíkovny). Zaslání formou Balíku do ruky, Balíku na poštu nebo Soukromého balíku PPL je zpoplatněno částou 60 korun. Zásilky odesílané na výdejní místo PPL jsou zpoplatněny částkou 50 korun a zásilky doručované na výdejní místa služby Zásilkovna částkou 40 korun. Objednávky s hodnotou 1200 korun a vyšší odesíláme s nulovým poštovným všemi formami přepravy.

Platba bankovním převodem není zpoplatněna. Platba "na dobírku" je zpoplatněna částkou 35 korun. Platbu je možné provést také platební kartou prostřednictvím platební brány ComGate.

Platba platební kartou - nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem (bankovním tlačítkem) - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby prostřednictvím platební brány budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.



Omyl č. 3: Na objednané zboží budu dlouho čekat


Internetový obchod mojekošile.cz má ve své nabídce zboží, které je skladem. Skladovou dostupnost ověřujeme několikrát denně, abychom minimalizovali případy, kdy je nabízené zboží již doprodáno. Objednané zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky (u zásilek placených převodem po připsání platby na náš účet). V některých případech stihneme zásilky odeslat ještě v den jejich přijetí.

Doručení zásilky probíhá zpravidla do dvou dnů od odeslání. U expresních balíků (Balík do ruky, Balík na poštu nebo Balík PPL) je naprostá většina zásilek doručována následující pracovní den po podání.
I přes naši snahu o aktualizaci skladové dostupnosti se může stát, že je některé zboží doprodáno ještě před přijetím jiné objednávky. Bývá to zpravidla při jednorázovém odběru většího počtu kusů některých artiklů nebo při zvýšené poptávce například v předvánočním období. Může se vyskytnout i chyba v naší evidenci. Tyto případy jsou však v současném systému spíše ojedinělé. Pokud taková situace nastane, bude zákazník co nejdříve informován a bude mu nabídnuto alternativní zboží (bude-li takové k dispozici).
 

Omyl č. 4: Při reklamaci se nikdy nedočkám pozitivního výsledku


Nabízíme košile vysoké kvality, na které se samozřejmě vztahuje zákonná 24 měsíční záruka. Přestože výrobky prochází výstupní kontrolou, může se stát, že se výjimečně vyskytne nějaký nedostatek. V takovém případě můžete snadno zadat reklamaci a můžete se spolehnout, že ji vyřešíme co nejdříve. Naší snahou je Vaše maximální spokojenost.
Občanský zákoník umožňuje vrátit zboží nakoupené přes internet. Pokud například barva neodpovídá Vaší představě, můžete do 14 dnů od nákupu zboží vrátit. V tomto případě doporučujeme zkontrolovat, že je vracená košile v pořádku a obsahuje vše (včetně všech visaček a výplní), abychom mohli vrátit celou hodnotu košile co nejdříve po přijetí zásilky.


Omyl č. 5: Nákup je nepřehledný, pořád musím něco vyplňovat


Strukturu katalogu jsme se snažili vytvořit s cílem co nejsnadnějšího výběru. Chce krátký nebo dlouhý rukáv? Podle toho si vyberte kategorii. Vyberte si svou velikost a pak už přímo prohlížejte košile, které máme v nabídce nebo ještě použijte filtrování pomocí parametrů (podle barvy, střihu, značky, materiálového složení nebo vzoru). Je to opravdu snadné.

Vyplnění objednávky je také snadné. Požadujeme pouze informace, které potřebujeme k hladkému zpracování objednávky a doručení přímo k Vám. Pokud si chcete zjednodušit příští nákup, zaregistrujte se a u dalších objednávek pak nemusíte osobní údaje znovu vyplňovat.



Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YjBjOWYzY